VEČERA


Ako smo kroz dan ispravno rasporedili hranu, te kroz obroke zadovoljili energetske i nutritivne potrebe tijela, večera bi trebala biti samo lagani i zdravi obrok i bilo bi poželjno da ne bude kasna tj. ne iza 20 sati.


SLOŽENE SALATE


Brza, lagana, ukusna i zdrava opcija za večernje obroke su složene salate, vrlo popularne u Francuskoj i vjerojatno tajna francuske vitalnosti.
Uz razne kombinacije povrća mogu se kombinirati i razne vrste proteinskih namirnica kako bi se dobilo na cjelovitosti obroka i zasitnosti, a vrlo važan sastojak takvih salata je i ukusan dresing koji se radi na bazi francuskog senfa (malo ljući od našega) te se dodaje ocat ili limunov sok, a na kraju maslinovo ili drugo nerafinirano ulje + eventualno mirodije po želji, a ponekad i malo majoneze.


S obzirom da na individualnim konzultacijama često primječujem nedovoljan unos plave ribe, bogate omega 3 masnim kiselinama, preporučam ovu složenu salatu s tunom, bogatom omega 3 masnim kiselinama: zelena salata, rajčica, avokado, tuna, tvrdo kuhana jaja i kvinoja ili konzerva kukuruza.

Salata s baby špinatom, rajčicom, mozzarelom, brusketama s češnjakom i maslinovim uljem, preliveno francuskim dresingom (senf, maslinovo ulje, ocat, sol, provansalske trave) također je poželjna opcija za laganu i zdravu večeru.


KREM JUHE


Kuhanjem raznih kombinacija povrća, malo žitarica i grahorica, možemo napraviti guste, hranjive krem povrtne juhe raznih boja i okusa. Obogatiti i dekorirati ih možemo raznim dodacima: sir ribanac, komadići kravljeg sira, sjemenke za juhu, kiselo vrhnje, kefir... čime krem juhe postaju cjelovitiji obrok. Ako krem juha nije bila dovoljna za večeru, može se dodati neki komad zrelog sira, brusketa, ili neki drugi manji zalogaji.


INTEGRALNA TJESTENINA + SVJEŽI KRAVLJI SIR + MASLINOVO ULJE ILI PREPRŽENA SLANINA


Idealna je večera za sportaše, ali i za sve ostale ljude. Uz to jelo svakako priložite neku salatu, a brzo i jefino rješenje je vrlo zdrava salata od ribanog zelja.


BRUSKETE (bruschette)


Ukusni, lagani, zdravi večernji obrok koji daje mogućnost za maštovite kombinacije s obzirom na raspoložive namirnice. Osnova je da se na lagano prepržene šnite kruha nariba češnjak, pokapa maslinovo ulje i stave komadići rajčice, a može se kombinirati s namazom od svježeg kravljeg sira, bazilikom, origanom, pršutom, parmezanom i što god vam je pri ruci i mislite d bi odgovaralo. Može se dodatno zapeči gotove bruskete u pečnici pod grillom da se odozgo zapeče nadjev na brusketama.


Moji omiljeni recepti

Doručak

Ručak

Večera

Desert